Tuesday, September 28, 2010

dimulakan dengan..

Bismillah..
Assalamualaikum.
Ye saya orang islam.
Panggil aku radiome je sebab aku suka orang kenalkan aku muzik yang dorang suka dengar.
Aku jarang dengar radio.
Kalau aku dengar pun adela aku dengar camtu-camtu je.
Sapa bukak stesen radio yang dorang suka aku dengar je la.
Radio internet aku layan jugak.
Ada beberapa stesen radio INTERNET aku dengar.Frenzy fm dan gomo fm
Radiome(aku la tu) dilahirkan sebab

aku tak suka

pengampu,yang suka api-apikan orang,pembuli,pembuat fitnah,gosippers,pengacau,perosak,orang yang perasan dia sorang je bagus,orang yang suka melemahkan semangat orang lain dan penjahat

jadi

aku lebih suka mencari apa yang baik dalam diri korang,blog orang,tempat orang dan kat mana-mana la.aku lebih suka sifat positif.jaga diri korang baik-baik.kalau orang tak pedulikan kan korang rilek dulu.Yang penting korang jaga diri dan jaga ape yang Allah suruh.Sesungguhnya Allah peduli. ^^