Friday, October 22, 2010

dorang kata aku khunsa?khunsa tu ialah..


yen si moderator frenzy..slalu je harap aku ni seorang pompuan..asyik kata aku ni seorang pompuan.Katanya dia jaga wall frenzy dan tengok cara aku komen kat wall.Fear of arts nya..eh firasatnya berkata aku ni seorang pompuan.Jadi aku jadi la pompuan buatnya.. Labos adik angkat aku di frenzy fikir yang aku ni seorang lelaki..aku buat watak pompuan kat dia pon dia tetap kata aku lelaki..

So,sopan sotong sodok sogo solek..

Aku cuba bermain dengan emosi budak2 frenzy..Lebih lagi dengan yen dan labos.huhu..Dua orang ni macam nak psiko aku je dengan kata "Hei takyah la nak berlakon,aku tau kau pompuan.confirm",kata si yen."Sudah la tu..tak menjadi pon kau buat2 jadi pompuan"kata si labos yang cute.
  Jadi or tak jadi
To be or not be
Mee rebus or mee kari
Inilah solusinya untuk mengaburi..haha


aku seperatedkan diri aku..

Beberapa jam bercakap macam pompuan
dan jam yang lain cakap macam lelaki..

Terus settle pening happening hai pening budak2 frenzy dengan aku
Ikut experiment aku buat ni..
Bila aku jadi pompuan aku cam gedik lak
Bila aku jadi lelaki aku cam getik lak
Yang chatter pompuan mula la nak mula2 dengan aku..haaaiii(bila jd lelaki)
Tak best la..haa biar aku jadi brokak je=brother and kakak..
Korang pon tak berapa berani nak tackle aku..haha
bila jadi brokak..aku ade soft point dan perangai kasar yang agak seimbang dan menyihatkan walaupun tiada khasiat..

Terus korang assume(andaikan) aku ni khunsa lak..haha..
yeah ape itu khunsa?
klik sini dan here