Tuesday, October 5, 2010

menyiasat member frenzyfm ..DJ akim

Akim ni cabar aku lak siasat pasal dia..Susah wei..aku taktau camna nak mula masa memulanya.Aku tengok si Akim ni borak dengan Starlight..Cam prihatin je.. tanya dah kapur kasut ke tak kat star tu..Amboi ai..Aku ingat dia dengan star ni adik beradik betul la.. Tiba-tiba aku teringat ..tah time tu bojan pon ade.. Dia dengan akim sama je style.cam bingung..haha.Gambar profile dua-dua pakai gambar kucing.Adakah dua orang ini ..hmm

Aku tanya room.. ley lak akim kata dia tak sanggup le kalo star jadi adik dia.. amboi..bojan lak kata dia takde sangkut paut pun dengan akim..haha

Tadi pagi..bro Syaf bagi le link blognya kat cbox..Aku usha ler.. sini ko klik le.

aku ni rajin orangnya.suka tengok blog list orang.Eh eh..aku tertekan blog Dj Far Across Havoc..auw!

Aku follow blog far.. Aku tengok "dashboard" blog aku bila aku dah letak link far di "add".. aku nampak..


klik tengok..

Aku terkejut..Terberuk sama..

Rupanya Dj Far ni adik Dj Akim..

Idak le teman tau..dan lagi smooth la siasatan aku..

Aku merajinkan diri explorace di blog far..huhu

dan aku jumpa



Dari kiri..Akim,Hafiz(abang dorang) dan Bojan@Hadi(Mierameya gtau)

okeh.. siap sudah.Amacam Akimz?

Ok aku perati beberapa hari si Akimz ni.Dia ni kalo kat cbox ade je cakap cam lirik lagu..
Mungkin sebab dia DJ jadi lagu asyik bermain di kepalanya.huhu.
Walaumacamana pun dia pon sempoi cam bojan jugak.. Kelakar ar dua-dua beradik ni.
Korang kembar eh.. Ok la betul kata suffer8zine dorang(bojan dan akim) hensem.. wek! aku terpuji.

Aku rajin tengok blog list orang.dan klik sini untuk faham Dj Akim.
Aku suka blog entri akim yang ini.klik sini.
Aku terdiam bila baca.. terer jugak dia ni.Dia suka German eh..
Meh sini aku cakap jerman dengan dia..komen aku pasal blog ko akim.. "Prima!!" maksudnya..Bagus!(eheh aku tengok movie jerman semalam.Baru belajar perkatan ni)

Kira ok la kot siasatan nih..huhu. bereh!