Saturday, October 2, 2010

mr suffer8zine moderator frenzy yang bercinta dengan blognya sendiri



 nama asal dia: sukri supian..

pekerjaan: mat despatch

hobi: tanya jalan

 kua kua kuah

takde ar.. suffer8zine ni nama asalnya sedap dan agak panjang.. amir arif zaquan (ada orang gtau aku)

dia study lagi kat KLMU(orang bagitau aku) dan dia ada la side income sikit dengan buat kerja hal internet ni.(dia kate) ni link frenzynya klik sini (dia rahsiakan umur.Tapi,dia bagi hint..umurnya awal 20an)


korang klik gambar ni.pastu korang tengok atas.. 

dia tulis "selamat datang ke blog kapal karam yang sedang karam"

ko ni suffer.Ko memang suffering ke.. doakan keselamatan buat beliau

aku paling respek bila tengok bahagian "search" kat blog dia.


respek tak.gua respek beliau.
belia benci lucah kate ko.

aku ade temuramah beliau secara live kat cbox frenzyfm.katenya dia dah berblogging dalam 3,4 tahun dah.Masa memula dia tak la aktif sangat.Lepas girlfriendnya meninggal dunia(al fatihah buat arwah) dia lagi aktif blogging.Blog la girlfriend nya.Tapi takkan sampai banyak "girlfriend" kot.. cuba tengok berapa banyak blog dia ada


semua blog dia aku follow bertujuan menyiasat beliau..haha.

tapi blog aku dia tak "follow" pon.tapi(berapa banyak tapi daa..)

tapi jugak dia orang first sekali follow profile frenzy aku


thank you bro

aku tanya Cintamiya.Kata dia.. suffer8zine is my along . dia seorang lelaki yang sangat sangat baik dan senantiasa menjaga abad, menasihatkan orang , dan bpleh di katakan , die yg paling pandai bub edit edit blog ,blog gosippun sbhgian dari sentuhan dia.

Aku tanya leoz budak frenzy fm pasal suffer. Dia cuma jawab "Suffer8zine baik" pendeknya jawapan.
Pastu leoz jawab panjang.. "Dia baik baik baik baik baik dan baik" .Owh..

Aku de penah perati kat wall frenzy.Aku nampak orang cakap suffer ni penah tolong orang "arrange"kan blog.Bagus beliau ni.Belia contoh.. 

Suffer8zine ni memang la blogger berjaya.Hobinya blogwalking je keje..Tengok follower dia la berapa ramai. Apa lagi dia tau meniaga via internet.Masyukk...Pastu dia pandai pilih artikel surat khabar yang akan jadi tumpuan orang.Pastu orang sama-sama bincang la dengan dia.bincang petang,pagi,malam.. 

Suffer8zine boleh diboraki di chatbox frenzyfm sebab beliau adalah moderator situ.Dia peramah.Korang boleh je bertegur sekeh dengan dia.Jangan malu dengan beliau..Sebab dia pemalu..Pemalu ke?

Apa aku boleh katakan.. Ko ni suffer8zine

Kira ok la tu.. ^^

p/s:sesapa yang kenal suffer8zine.. cerita-cerita la sini.Jangan mengumpat dan mencerca sudah.Ko nak masuk neraka?Gosip dan khabar angin boleh jalan..haha