Saturday, October 30, 2010

Kalo ko budak gomo,sila jawab soalan ini



Ye petang tadi aku skype dengan dj gomo eciz..suka ar responnya.. COOL jeh.. aku time tu tengah hot jugak bukan sebab aku tengah marah..hari panas pastu ade rasa sakit kepala sikit.. dengan suksesnya temuramah aku dengan dj gomo fm Cik Eciz.. terasa diberi cool fever..haha..sejuk la.. 


[6:05:04 PM] radiome radmior: salam aku radio


[6:05:41 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: !! --?•? eciz ?•?-- !! has shared contact details with radiome radmior.


[6:06:53 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: nak temuramah pe?( ye aku ajak dia ditemuramah masa mintak nak add skypenya..mula nak ajak dj embun yang ade kat gomo time tu.tapi dia nak kuar la plak.kebanyakkan dj gomo ade skype.tak ramai yang ade ym.ces!)


[6:06:58 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: :D


[6:07:32 PM] radiome radmior: ok salam


[6:07:35 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: ws


[6:07:37 PM] radiome radmior: tq app


[6:07:41 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: yes samo


[6:07:51 PM] radiome radmior: aku tgh nak buat entri sal gomo


[6:07:55 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: ooo


[6:07:58 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: ok


[6:08:00 PM] radiome radmior: aku suka menyiasat tmpt aku suka pegi


[6:08:06 PM] radiome radmior: so aku de soalan la


[6:08:06 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: bagus2


[6:08:12 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: ok teruskan


[6:08:35 PM] radiome radmior: ok ko eciz..ko dj sini ke?


[6:08:45 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: yup2


[6:08:47 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: :D


[6:09:09 PM] radiome radmior: haa aku rasa aku penah tgk satu link yg ko ni dj


[6:09:10 PM] radiome radmior: jap


[6:09:23 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: :O


[6:10:24 PM] radiome radmior: xpe lah


[6:10:31 PM] radiome radmior: kita terus dgn soalan yeh


[6:10:34 PM] radiome radmior: ok no1


[6:11:01 PM] radiome radmior: ape nama asal ko?(kalo ko tak kisah nak share full name ko)


[6:11:25 PM] radiome radmior: no2tahun bila dan bulan pe ko join frenzyfm?


[6:11:34 PM] radiome radmior: eh silap gomo fm(korang tengok reaksi eciz bila aku sebut frenzyfm yeh)


[6:11:36 PM] radiome radmior: haha


[6:11:50 PM] radiome radmior: ape reaksi ko masa first time lawat gomofm


[6:11:59 PM] radiome radmior: tu soalan no 3


[6:12:04 PM] radiome radmior: soalan no4


[6:12:15 PM] radiome radmior: tahun 2010 kau keje ke study?study pe?keje pe?


[6:12:29 PM] radiome radmior: no5 pengalaman bitter/sweet ko di frenzyfm?


[6:12:47 PM] radiome radmior: jap biar aku habiskan smpai no13


[6:13:01 PM] radiome radmior: ko ade blog?entri blog ko yg paling ko suka?(share link entri 
tersebut)


[6:13:18 PM] radiome radmior: adoi frenzyfm lagik


[6:13:32 PM] radiome radmior: sori frenzyfm pon aku tny hal nih(hadooiii kantoi copy paste..haha..)


[6:13:33 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: (punch)


[6:13:33 PM] radiome radmior: haha


[6:13:38 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: oke2


[6:14:45 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: nak jawab dulu ke?


[6:14:59 PM] radiome radmior: no 6pengalaman bitter/sweet ko di gomo


[6:15:03 PM] radiome radmior: jap jap


[6:15:20 PM] radiome radmior: 7.ko ade blog?entri blog ko yg paling ko suka?(share link 
entri tersebut)


[6:15:37 PM] radiome radmior: 8.Ape yang ko harap ade di gomo


[6:16:24 PM] radiome radmior: 9.ape yang ko harap takde di gomofm? 




10.kalo ko seorang dj,ko harap orang request lagu ape? 


11kalo ko jadi dj supermarket,ko akan putarkan lagu ape? 


12.ko nak nasihat apa2 tak kat suma?bagitau impian ko ke dan suruh orang doa?tak pon ko nak nasihatkan aku dan doa sekali?


[6:16:29 PM] radiome radmior: haa yg tu je


[6:16:34 PM] radiome radmior: selamat menjawab


[6:16:35 PM] radiome radmior: haha


[6:16:49 PM] radiome radmior: dan tq tak marah sgt aku sbut frenzyfm(semua dj dan mod selalu tak marah aku sebut hal frenzyfm terutamanya kubi si pemilik gomofm.Tah la dorang ni.walaupun dorang tau aku ni kerap ke radio internet saingan dorang(frenzyfm) dorang cam  biasa-biasa saja..lagi pulak aku ni jenis suka merayau..mana-mana tempat semuanya ada keistimewaan masing-masing)


[6:16:58 PM] radiome radmior: sbb gomo dgn fz dua2 aku suka(statement akuh!)


[6:17:03 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: (chuckle)(tengok kan aku dah kate..rilek je)


[6:17:06 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: oke nak jawab ni


[6:17:09 PM] radiome radmior: dua2 ade keistimewaannya tersendir


[6:17:13 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: 1- nama aku HAIRUNISA(untuk soalan ape nama asal ko?(kalo ko tak kisah nak share full name ko) 


[6:17:17 PM] radiome radmior: ok amik masa ya


[6:17:22 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: 2- start gomo start la aku(untuk soalan tahun bila dan bulan pe ko join gomofm?)


[6:18:24 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: 3- masa aku join gomo, gomo belom ada web rasmi. dan 
aku yg tukang buatnya (chuckle) so, aku rasa best kat diri sendiri. hahaha(ape reaksi ko masa first time lawat itu soalannya)


[6:18:46 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: 4- dua2 tak.(tahun 2010 kau keje ke study?study pe?keje pe? soalannya)


[6:19:30 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: 5- pengalaman termanis buat 3 bulan ni, 1st time dj, aku 
bole bercakap tanpa henti, walhal aku seorang pendiam.(pengalaman bitter/sweet ko di gomofm)


[6:19:52 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: 6- ada blog. ni entry nye 
http://www.eciz.warungchat.com/2010/05/keserasian-memilih-jodoh.html9(ko ade blog?entri blog ko yg paling ko suka?(share link entri tersebut) )


[6:20:12 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: (sbb penuh makna, dan tiap kali baca, mesti senyum melampau)


[6:20:24 PM] radiome radmior: huhu :)


[6:20:29 PM] radiome radmior: teruskan


[6:20:34 PM] radiome radmior: smakin menarik


[6:20:54 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: 7- aku harap sgt gomo dpt berfrekuensi (blush)(Ape yang ko harap ade di gomofm? )


[6:21:13 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: 8 - takde chat lucah! ;( (Ape yang ko harap xde di gomofm? )


[6:21:52 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: 9 - kalo aku dj, aku harap org mintak lagu semua jenis. sbb aku jenis bole layan semua jenis lagu (chuckle) (kalo ko seorang dj,ko harap orang request lagu ape?)


[6:23:17 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: 10- kalo aku dj supermarket, aku akan tanya membe dulu, lagu pe yg dorang suka denga waktu kat supermarket? then, aku akan putar lagu2 yg dorang suka denga. sbb pendapat pendengar lebih penting. (kalo ko jadi dj supermarket,ko akan putarkan lagu ape?)


[6:24:50 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: 11- impian aku, aku nak sgt hantar mak abah aku pegi haji dgn duit aku sendiri, aku sendiri hantar, dan aku support sepenuhnya. da lama aku idamkan. cuma keje belom dpt. huwaaa. erk, oke2. doakan (ko nak nasihat apa2 tak kat suma?bagitau impian ko ke dan suruh orang doa?tak pon ko nak nasihatkan aku dan doa sekali? )


[6:25:03 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: da tu je


[6:25:38 PM] radiome radmior: eh ada 12 soalan?


[6:25:40 PM] radiome radmior: hehe


[6:25:47 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: a'ah


[6:25:48 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: hahaha


[6:26:35 PM] radiome radmior: ko langkau soalan no6 (memang kepala aku tengah serabut time nih..haha..takpe..ko ok je eciz)


[6:26:37 PM] radiome radmior: haha


[6:26:38 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: tak


[6:26:48 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: soalan 5 6 ko sama dgn 6 7


[6:26:56 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: (chuckle)


[6:27:13 PM] radiome radmior: ialah..


[6:27:15 PM] radiome radmior: haha


[6:27:19 PM] radiome radmior: ye lah(kate ko..haha)


[6:27:21 PM] radiome radmior: jap eh


[6:27:25 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: oke2


[6:28:07 PM] radiome radmior: hehe suma siap


[6:28:09 PM] radiome radmior: huhu


[6:28:12 PM] radiome radmior: betul


[6:28:17 PM] radiome radmior: aku yg langkau


[6:28:21 PM] radiome radmior: ko dah jwb suma


[6:28:22 PM] radiome radmior: tq


[6:28:27 PM] radiome radmior: menarik menarik


[6:28:34 PM] radiome radmior: ko tggu entri yg terbaru


[6:28:37 PM] radiome radmior: hhaha


[6:28:43 PM] radiome radmior: nanti aku tjk kat kubi


[6:28:59 PM] radiome radmior: boleh la dia update gomo


[6:29:01 PM] radiome radmior: huhu


[6:29:01 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: hahaha


[6:29:08 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: oke2


[6:29:10 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: malu lak aku


[6:29:28 PM] radiome radmior: nanti aku akan mintak suma di gomo jawb soalan yg sma 
mcm ko bila entri tu siap


[6:29:32 PM] radiome radmior: okeh!


[6:29:34 PM] radiome radmior: huhu


[6:29:41 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: yeszer!


[6:29:46 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: wow


[6:29:48 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: hahaha


[6:29:51 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: larat ko ye


[6:30:17 PM] radiome radmior: haha.. aku ni gila orangnya


[6:30:27 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: pehhh


[6:30:29 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: tu yg besh


[6:30:31 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: kental buat keje(eciz ni hobi je..aku ni hangat-hangat taik kucing..huhu..kejap je nih..pastu malas..haha)




[6:30:45 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: kalo aku sorang dua bole lagi


[6:30:47 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: bila da ramai


[6:30:49 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: fuhhhh


[6:31:07 PM] radiome radmior: tak nanti ko tau la(yeah!)


[6:31:11 PM] radiome radmior: ok aku out dulu eh


[6:31:13 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: btw, thnx sudi denga gomo(huhuhu.. tq sudi budi menjawab soalan aku..kaco ko je eciz)


[6:31:13 PM] radiome radmior: salam


[6:31:16 PM] radiome radmior: oke!


[6:31:22 PM] radiome radmior: u r welcome


[6:31:23 PM] !! --?•? eciz ?•?-- !!: ws


haa pe kata korang lak jawap..aku nak tengok..korang budak gomo kan?meh aku nak tengok idea korang camna dan hati ko camna dengan gomo.. aku pon nak jawap jugak..camna aku dengan http://www.gomofm.warungchat.com/ gomofm eh..huhu 


1.jawab salam aku dulu.. assalamualalaikum..ko jawab? 
waalaikumussalam w.b.t ..aku doakan ko sihat akal dan tubuh badan radiome..haha


2.ape nama asal ko?(kalo ko tak kisah nak share full name ko) 
radiome hamba Allah


3.tahun bila dan bulan pe ko join gomofm? 
dalam bulan september ,, radiome masuk masa nak masuk waktu subuh lagi beberapa minit..aku nampak kubi chat pasal hal laptop ke apa tah..dah masuk waktu subuh aku kata "selamat bersubuh suma" pastu aku out..


4.ape reaksi ko masa first time lawat gomofm? 
aku amik masa nak sesuaikan mata aku dengan warna cbox gomo.sebab aku suka cbox yang cerah.wall cbox gomofm cam gelap sikit.haha sori kubi..tapi takpe kot..aku macam dah biasa dengan warna tu.


5.tahun 2010 kau keje ke study?study pe?keje pe? 
suka study pasal orang dan kerjakan orang jugak.


6.pengalaman bitter/sweet ko di gomofm? 
pengalaman bitter aku ialah..aku paling nak temuramah dj cekodok sekarang..tapi dia jarang aku nampak situ.hadooiihh.busy kot.pengalaman yang sweet.. aku sembang dengan chikova..confius pasal perkataan aiirashi dan arashi..haha bahasa jepun lak.Rasa unik berkenalan dengan seorang girl yang dia ada dua identiti..bila dia sedih dia masuk dengan nama "luka" bila dia mood ok dia guna nama betulnya..jadi bila aku nampak dia msuk dengan nama "luka" aku akan try buat dia happy..haha.


7.ko ade blog?entri blog ko yg paling ko suka?(share link entri tersebut) 
blog aku ialah..ko tengah berada sekarang..haha..aku suka entri mula-mula sekali aku post kat sini.the beginning..dimulakan dengan


8.Ape yang ko harap ade di gomofm? 
aku suka kalo ade tempat cam blog atau ape untuk aku tengok info menarik tiap minggu atau tiap bulan di gomofm..skype dengan pendengar bertuah..interview dia secara live..tanya dia apa yang best atau kenangan manis di gomofm..belanja dia makan ke..seterusnya top upkan dia ke..haha.ade contest yang lain dari stesen lain pernah buat la aku nak.. haa aku de idea.. panggil pakar motivasi ke datang jd dj bersama secara kerap..pasang lagu2 bermotivasi.


9.ape yang ko harap takde di gomofm? 
kubi tak berperangai boye sangat kot..haha.icon cam tarzan tu kalo takde lagi bagus kot..aku rs geli melihatnya..haha sori.dan ramai di gomo tau kemunculan aku yang first dia mana..aku buat bara kan kat situ kan?so kalo ade tempat yang serupa dengan tempat tu..perasaan aku sama jugak




10.kalo ko seorang dj,ko harap orang request lagu ape? 
lagu2 bermotivasi la korang req..aku tak suka lagu2 sedih.. pening aku.. lagu ingat mati takpe..aku ok je..sebab kadang tu aku ingat aku hidup selamanya..bahaya tul.


11kalo ko jadi dj supermarket,ko akan putarkan lagu ape? 
lagu2 motivasi.. cd ceramah politik..hehe tak la..ceramah motivasi la..ye ye hidup kini perlu motivasi untuk terus hidup walaupun kaki berat melangkah..aku nak ikut style gomofm..pasang azan bila waktunya




12.ko nak nasihat apa2 tak kat suma?bagitau impian ko ke dan suruh orang doa?tak pon ko nak nasihatkan aku dan doa sekali? 
jangan le ajak orang chat lucah.huhu jangan..aku doakan ko aku dan semua maju jaya kat dunia dan akhirat..mati dengan ending baik.kita bukan haiwan takmo meroyan..haha

haa korang pulak masuk gelanggang jawab soalan(komen bawah la)..sep!high five! (hehe dah macam dalam wrestling lak) tarik kerusi jangan baling..ko duduk jawab soalan aku nih haha..jawab le..mari le.. mari le.. 


dah dapat buih tu kita tiup..owh sungguh indahnya panorama