Monday, October 4, 2010

Menyiasat budak frenzyfm..kuya,labos dan bojan

Ramai mungkin musykil dengan kehadiran aku kat frenzy..suka sukarno menyiasat budak-budak frenzy.Bak kata  seorang philosopher Noh Hujan "Bukan maksud ku mendiam,Tiada niat menyimpan dendam" maksud aku identiti aku yang penuh dengan rahsia misteri

 aku di chatbox frenzyfm,bertegur sapa dengan labos,kuya dan bojan.pagi yang gelap,pastu terang.. aku bukan adik dorang,dan Dorang bukan abang.

BOJAN..aku rasa dia ni seorang yang mengelirukan..haha.dia kata dia gay.Dah jadi bojan nak jadi gay lak.aku nasihat dia jangan la pilih jalan hitam.. korang doakan dia ye.. GOTCHA.TERKONO! dia ni bukan gay.saje je dia gurau.aku chat dengan dia..aku agak dia ni muda dari aku.Dia tau aku tengah siasat pasal suffer8zine.Dia bagi link profile frenzy dia lak suruh aku siasat pasal dia.Ye aku tengok tarikh lahirnya,dia muda dari aku.Pastu dia cam tak puas hati aku kate dia lagi muda.TERUS dia tukar biodatanya ke umur 40tahun.. statusnya divorced..hekeleh takkan umo 24 dah duda.ni sah status divorced sebab clash ni.haha.Kalo korang lelaki dan jumpa borak dengan mamat ni, jangan la buat perangai gay dengan dia.Nanti dia mengedik(tipu2 konon2 dia pon gay.dia suka bergurau).

aku berasa heran dan gedik.eh silap.. pelik,nape labos secara rileknya tanya hal masalah problem kete dengan bojan?nape dia tak tnya aku..?aku boleh google pasal selesaikan hal kete la.. dia direct je tanya bojan.Dari ape yang aku tengok..Cara bojan jawab soalan selesaikan masalah kete..dia ni macam pro je.doktor kereta.. ye dia memang pilih "jalan hitam" .. Dia aku rasa kerja dengan minyak hitam..hehe.. bawak kete atas jalan (jalan kan warna hitam huhu) Bojan..ko taknak buat group baiki kete ke kat frenzy.mesti ramai yang join.Bojan hobinya suka belai tayar dan dashboard.. yeah!

LABOS ..Dia ni selalu je kasar dengan aku.Tapi aku tau dia budak baik.haha.Aku skod cari profile dia.Nampak seseorang tanya hal skateboard dengan dia.Soalan lak pasal masalah papan skate.Wah doktor skate ke dia ni.Aku tanya kepada yang bertanya(aku nampak dia ni tnya hal skateboard kt "comment" labos).. Dia kata labos ni ex skater.owh patut la.Labos ni macam seseorang yang jiwa lasak je.Avatar dia pakai sekarang cam jiwa go kart.Ada aku nampak dia sebut "drift-drift" cakap sorang-sorang.ko drifter ke?

Kuya aku tak dapat detect profile dia.(bila aku type "kuya" kat search frenzy)haha.. Dia suruh aku teka dia lelaki ke pompuan.Aku baca blog dia(dia bagi) aku rasa dia ni pompuan la.kuya..ko nak tau..aku dah tau ko punya profile.klik sini.Dah klik?ko terkejut camna aku jumpa?senang je..aku type kuya kat search frenzy dan dia bawak aku ke sini.Kat situ ramai gegirls.. Suma aku dah kenal kecuali yang dengan nick "cahaya".Bila aku klik ke profile cahaya,aku tengok komen dan nampak.. "kuya.. lum hantar lagi alamat kt kak.kak fikir nak pos cookies kuya order hrni.." hehe.jumpa jugak ko kuya.


Apa pon aku suka membaca kat blognya.Aku jadi insaf



Kalo tak percaya ko pergi ar blog dia ..klik sini


aku kira ok la tu siasat pasal korang..hehe.korang memang best 
dedicate to kuya,labos dan bojan..
and to all

dorang rajin chat kat cbox frenzy.dorang suka tegur budak baru..peramah..ape lagi nak tulis.itu je la.sebab dorang bayar sikit je kat aku.yang ni je aku type.hehe...

p/s..dj akim cam cabar aku je siasat pasal beliau.biar aku siasat sampai dia terkejut.haha