Tuesday, October 12, 2010

tentang pemilik gomo fm..encik DJ kubi bukan part two

fungkur fm(dah x der)
funker fm
anak perlis fm
sam fm
rilek fm
gegarfm
sempoi fm
pokpet fm
sembang desa fm
ice fm
(ice fm dan sembang desa skrg dah bergabung jd sdicez fm)
frenzy fm
dan
real fm

tau tak sape yang dj kat suma tu?Dj kubi le..Dia ni bebas,,Ada orang nak pakai dj dia pergi la mendj kan diri..Sekarang beliau dah pon ade stesen radio berinternet(Dah cukup duit kot..hehe)

yang dikenali sebagai..tenet tenet(bukan tenet tenet..ni sound efek jeh)

                                                yang berumur 2bulan kini
Aku tanya la kubi ni..samaadanya dj-dj yang kerja dengan gomo ni boleh wat hal yang serupa cam dia..bebas dj kat tempat lain..berdj di stesen radio lain(lupa nak tanya kalo dorang nak jadi Dj supermarket ke)..Dia berkata "boleh"

Aku setuju cara ko.Stesen Radio internet nih tak payah la strict sangat..Biar la dj ni boleh dj tempat lain jugak..Kalo nak ikat dj ko stay kat radio ko,boleh je..ko bayar lebih ar..hehe..lebih sangat~~~~

Aku rasa budak-budak gomo ni ade yang belum kenal aku..Aku ni sorok gender aku..Korang takkan tau aku ni lelaki atau pompuan.Nape aku buat camtu?
sebabnya aku taknak la..
Aku cakap dengan dak pompuan(kalo aku lelaki),si girl tu cakap cam control cun.ingat aku nak tackle dia la.
Aku bicara sama kaum lelaki(kalo aku pompuan),si lelaki mengayat pastu tak habis2 ajak dating.

Dah tu camna aku nak menyiasat..huhu.Apa-apa pun jangan la korang mengapa-apakan aku sebab apa aku ini entah siapa dan mengapa..hehe.. kira ok la tu.. salam perkenal member gomo..aku memang de spm..Super Penyiasat Master..belt kaler hitam metallic.Kubi ko jangan risau kat aku..aku siasat bahayanya memang ade..tapi aku InsyaAllah tau cara handle risiko..Ko jadi bapak aku le.risau kat aku sangat

Haa aku nak ucapkan terima kasih sesangat sebab kubi letakkan aku di
baik benar kubi ni..aku masuk gomo pon dia welcome baik punya kat aku..tapi dia tak bagi aku siasat kat chatroom dia dah.Dia suruh aku pm dia..Aloo tak best la.Aku suka kat chatroom lagi..Aku kalo takle menyiasat kat chatroom aku buat program jejak kasih kat situ..ahahaha

 nah korang try cuba test chat gomofm ..kira ok la tempat ni..gomo i continue later