Wednesday, October 6, 2010

Jom usha group frenzyfm.. ANIMEスASIAカBATTLEえIDEAL ,

Aku tulis entri ni sambil dengar lagu crawling-linkin park.nak tau sebab ape?sbb leader group ni music profilenya lagunya itu..layan owh.aku dah lama tak dengar lagu crawling ni..huhu..

jap aku nak keluar tajuk jap..halnya nickname aku radiome..Macam2 dorang panggil aku,ubah2 sebutan.yang panggil aku radiOAG(si wani biskot call aku cmtu),ome(dakmuo dgn syaf call aku camtuh)radiana(aku girl ke?),radi,mr radio(aku lelaki?hehe)..Dakmuo lak cam keluh kesah semacam dengan kehadiran ku.Ditambah dengan sifat ku suka menyiasat.Tu la mak aku dulu dari kecik start je aku pandai baca,dia beli kat aku buku novel penyiasatan.hehe..Muo sergah aku "radio mana hantar ko" aku gelak depan pc.aku ni jiwa solo la.detektif conan ade ke orang gajikan dia menyiasat?Aku suka menyiasat la..hobi hobi..

sebelum korang baca group yang aku bakal reveal..baca dulu sejarah pembukaan frenzyfm..terima kasih kepada bro suffer8zine yang sudi budi kasi link tu.sini ko klik..Katanya (original post by dakmuo, edit by suffer8zine)

ok group yang first sekali aku join ialah Anime Asia Battle Ideal ni la..tulisan jepun in between tu aku tak tau la ape maksudnya.korang tanya la leadernya mr Pinocchio.Suffer8zine kate si leader ni memang hensem orangnya.Benar!benar!..Aku dah tengok picnya.

Pinocchio atau dikenali sebagai pinok kalo tengok profilenya..sini la ko klik.. Dia rahsiakan umo.Melihatkan gambar mungkin dia awal 20an camtu..Haa berbalik pada groupnya tu..Aku suka la dia bagi meter pada setiap lukisan yang orang hantar kat groupnya tu..kecuali pada lukisan yang orang hantar sesaja nak lepas tension.. nah klik sini tengok groupnya.Pinok jugak taknak kalah untuk tunjukkan skill melukis,,Aku respek.gaya lukisnya memang boleh buat jual dan boleh la jadi comic artist.Dia ada jugak lukis komik khas untuk frenzyfm yang bertitle frenzyfm.. aku cam pelik sikit tgk link yang dia letak kat "skype" dia..tak macam link skype pon. cuba korang klik ni..  http://gengstarfrenzyfm.carbon haa ade pe?hehe.


Aku de tengok profile member groupnya paling aktif.. sini ko klik.tengok kat "about me" beliau.. dia dengan pinok..hehe...


Lukisan yang dihantar ke groupnya memang menarik..Lebih-lebih lagi artwork tribute to frenzyfm yang di hantar kepada pinok..biar aku kongsi dengan korang..











cute kan..huhu..

haa sempoi kan.korang kalo bosan nak melukis nak dapat meter(untuk korang usaha lebih la kalo tau meter bape),taknak meter sesaje hantar release tension tag kawan-kawan ke pastu gelak dengan kawan-kawan,join la group ni..

group ni kira ok la tu..


p/s :aku dah ade keluarga angkat.nanti aku cerita dengan korang,aku tengah bahagia ^^ bapak aku hensem,mak aku pon hensem..hmm