Monday, October 25, 2010

menyiasat member frenzyfm ..bebeq dan starlight

Bebeq the bebeh of frenzyfm.my dan starlight the masked rider of frenzyfm.Agak mencabar jugak la aku nak siasat hal dorang ni sebab dorang takde blog.Blog adalah tempat aku kunci lirik lagu hidup dorang.Tapi,aku ada sumber-sumber dipercayai yang boleh aku dapat sekitar frenzy fm dan dari ahli frenzyfm sendiri

saya kunci lirik itu!

bebeq adalah seorang moderator frenzy fm yang aku kira aku cute nicknamenya selepas labos.. haha.

ni profile frenzynya owh bebeh klik la bebeq.


klik lak atas  pic untuk tumbesaran.

Korang nampak ada tulisan "vip members" ? tu maksudnya dia menjadi moderator disebabkan dia telah membayar "zakat" di frenzyfm.Dia donator frenzyfm la.Setiap moderator tak semestinya donator.Tapi setiap donator adalah moderator di frenzyfm..huhu..

Umurnya dia rahsiakn?takde masalah..dulu moderator frenzyfm si rain gtau aku dia umur 25 pada tahun ni.
Ye dia tinggal kat bangsar dan bro syaf(moderator frenzyfm) gtau aku yang rumah dia dekat midvalley..oho patut la dia sempat pegi gathering kak kuya aku buat kat midvalley dan makan biskut ili(nama yg buat biskut tu ili bukan marrie eh)


rajin kan aku.jumpa pic ko..tapi tak nampak muka..baju ko hensem,yang tu je aku dapat komen.

bebeq ni seorang peniaga.. Aku de baca dia jual kasut crocs.Bro syaf partner dia.Aku rasa dia ni rajin ar keje sebab aku jarang nampak dia di frenzy.Mesti dia busy kan..?Makcik-makcik..ehem ehem..aweks.. calon terbaik kot..hehe.

Haa bebeq penah nak buat aku confius.cha chayunk adik aku kat frenzyfm suka panggil bebeq dengan panggilan adik.Bebeq suruh aku agak umurnya berapa ,dah cha panggilnya adik.hehe aku pon ikut la rentak dia..haa ko mesti nak upsr nih..aku kata kat dia..dia mengiyakan..dia taktau aku rajin baca blog orang..Aku de baca la dia ni peniaga bla bla..dah..dah..jum tengok hasil siasatan seterusnya..

Seorang dak lelaki bernickname.. Starlight bla bla.. aku tulis bla bla sebab dia asyik tukar nama belakang starlight.

klik untuk tengok profilenya ye ko kena klik lagi..adooi


dia chatter biasa yang aku telah up kebiasaannya..Dia sebenarnya aku lantik dia jadi bodyguard,shin guard dan pak guard  untuk keluarga angkat aku di frenzyfm

Seorang yang sangat-sangat suka masked rider..memang info yang baik untuk memohon jawatan kerja menjadi bodyguard kami.


gila masked rider.. starlight..ko lak mas joko..sidekick ko mas nona..huhu

S..P..M.=STARLIGHT PEMINAT MASKED RIDER..huhu

Starlight ni tahun ni amik SPM..jadi doakan lah kejayaan dia..ye aku doakan ko star.. moga ko dapat menyambung study di alor star..haha.

Aku tak penah bayar gaji ko kan?Biar aku hadiahkan ko lagu..Tapi ko pergi cari sndiri eh kat internet..Aku dengar lagu ni teringat kat ko..Aku tau la ko suka lagu muse yang tajuk starlight tu..Tapi lagu aku kasi ni,lagu dari indie band Malaysia "They will kill us all" dengan lagu Bright lights

nah ko klik sini star..sini!

Yang tu je info terbaik aku dapat..Nak lebih pergi dapatkan dorang di frenzyfm..mesti gempaq punya..

aduh aku lagi bingung ni..aku lagi sibuk..ya ada lagi yang menunggu gilirnya untuk aku siasat..udah-udah..jumpa lagi ya..aku kira ini ok la tu..