Sunday, October 24, 2010

tentang pemilik gomo fm..encik DJ kubi bukan part three



Entri yang agak panjang..ON YOUR CURSOR..SETTING..LOADING.... GOMO!!

ye beberapa hari lepas dan semalam aku berym lagik dengan Mr Kubix..Kubi la..
Minggu lepas kot aku tanya dia berapa banyak Dj yang dia ada..Dia telah menjawapinya pun...

kubigeligeli: dj pompuan,dj merak putih,embun,cekodok comot,nana,hime,omey(uik ritu omey kata dia lelaki..TIPU AKUH!haha.. Aku pegi frenzyfm,orang ingat aku ni Omey.Tengok nama aku RadiOME.Bro syaf(moderator frenzyfm) dengan Muo(admin frenzyfm) ingat aku ni ko,Omey),hanis aleya,vna,eciz,chikova(laa ko pon dj,chikova.Aku suka borak dengan chikova ni.Dia ni sempoi ar.Dua hari lepas aku borak bab bahasa jepun dengan dia)

kubigeligeli: aku pon x hengat,sapo lagi(otak kubi mula slow..huhu)
kubigeligeli: ok dj sengal(laki),sidi AF7 pon penah mendj(aku penah nampak dia kat chatroom gomo.Tapi,haritu aku skod je dan kuar.Tak sempat tegur sapa sidi),ok lagi dj hos getah(laki)

kubigeligeli: sapo lagi..ramai sgt dj haku hahaha..sampai lupa(takpe aku faham ko dah tua kubi..huhu)
http://www.gomofm.warungchat.com/ (yang tu link yang beliau bagi)

Semalam aku ym dia lagi.Dia tengah sibuk kerja pon tetap layan pertanyaan aku.

rradiome: salam kubi
rradiome: aku nak tny ni bole?
kubigeligeli: wslm
kubigeligeli: apo
rradiome: ada info sal dj2
rradiome: ni je ke dj2 ko ade?
kubigeligeli: tu yg lama
kubigeligeli: yg buat tu dj aku
kubigeligeli: mrk wat mana yg mrk kenal jer
rradiome: owh cmtu
rradiome: ni ar..sal blog gosip korang
kubigeligeli: pasal tu blog peribadi mrk
kubigeligeli: yg rasmi cyma yg aku bg kt ko tu
kubigeligeli: http://www.gomofm.warungchat.com/
kubigeligeli: tu jer yg rasmi
kubigeligeli: yg lain tu persendirian
kubigeligeli: jd aku x kawal web lain
rradiome: blog gosip korang pernah kena hack ke?
kubigeligeli: x
kubigeligeli: pasal marah ni kalo sbelah pihak x jadik gaduh
kubigeligeli: kalo marah dua2 pihak baru jd gaduh
kubigeligeli: org x akan gaduh sorang2
rradiome: terus terang aku pon tak suka kewujudan blog gosip
rradiome: ko punya pon aku tak suka
rradiome: hehe
rradiome: tapi..aku takde la smpai nk hack
rradiome: jd aku tak setuju la ada org smpai nak hack
rradiome: tah la
rradiome: aku dah ckp ape aku nak
rradiome: skrg ni ikut la
rradiome: kalo korang nak buat jgk blog gosip
kubigeligeli: krn hanya org yg gila jer yg gaduh sorang2
kubigeligeli: :d
kubigeligeli: mcm aku
kubigeligeli: aku suka berdiam diri
kubigeligeli: aku x suka amik tau hakl(hal kot) org
kubigeligeli: krn bg aku x penting
kubigeligeli: dari aku duk amik tau hal org, baik aku guna masa tu utk memajukan radio aku
rradiome: uu bgus la
kubigeligeli: blog tu bukan aku punya
rradiome: aku lebih suka tmpt ko de tmpt cm
kubigeligeli: http://www.gomofm.warungchat.com/
kubigeligeli: tu jer blog rasmi
rradiome: bg info terbaik
rradiome: so blog gosip tu?
kubigeligeli: yg rasmi tu jer aku punya
rradiome: sape yg punya
kubigeligeli: gomo kan ramai peminat
rradiome: mcm de sgkut paut dgn gomo je?
kubigeligeli: tu hak individu masing2
kubigeligeli: nk wat apo pon
kubigeligeli: aku x leh ahalang
kubigeligeli: aku hanya jd yg rasmi
kubigeligeli: ko pon leh wat blog gosip gomo
kubigeligeli: smua org leh wat
kubigeligeli: aku hanya yg rasmi jer
kubigeligeli: http://www.gomofm.warungchat.com/(Dia bagi lagi link ni.Dia kata yang rasmi)

Jap eh kengkawan..aku diberitahu yang Dakmuo admin frenzyfm yang tolong cekodok comot buat gomo.com
 ok sambung balik..

kubigeligeli: dia tulun kodok wat gomo.com
kubigeligeli: tu kodok punya
kubigeligeli: aku punya cuma http://www.gomofm.warungchat.com/
kubigeligeli: http://www.gomo.com
kubigeligeli: http://www.gomofm.com
kubigeligeli: tu yg dia tolong
kubigeligeli: web tu wujud stelah aku wat ni selama 3 minggu http://www.gomofm.warungchat.com/
kubigeligeli: dia tolong kodok
kubigeligeli: kodok nk wat web dia sendiri
kubigeligeli: jd x melibatkan aku:d
kubigeligeli: ko ponm leh tolong sapo2 wat blog

kubigeligeli: ko dah sampai kan
kubigeligeli: ko memang brani
kubigeligeli: x ramai yg berani
kubigeligeli: nk bg pandnagan yg betol2 ihkalas
kubigeligeli: kebanyakan lebih suka mengambil sikap membodek
kubigeligeli: tp aku suka cara ko
rradiome: aku suka tmpy yg aku pg tu jd lebih baik la
kubigeligeli: pasal ko x main bodek2
rradiome: #tmpt
kubigeligeli: jap kawan aku panggil
rradiome: ok

kubigeligeli: aku yg vpaling teruk kena kutuk
kubigeligeli: ada yg masuk kata aku negk(ape itu negk ni kubi?haha)
rradiome: ye ko ni cmboye
kubigeligeli: ada yg masuk kata aku sengal
kubigeligeli: tp aku hanya jawab
rradiome: ko serius la sikit
kubigeligeli: hahahaha
rradiome: tgk dorang kate pe lak
kubigeligeli: x emo pon:d
kubigeligeli: x
rradiome: jap aku nk gtau ko
kubigeligeli: aku bukan jenis yg rasa aku bos:d
kubigeligeli: org x perlu hormat aku
kubigeligeli: org leh anggap aku kawan2

rradiome: kami cm biasa2 je(owh ni aku bagitau dia yang admin kat chatroom berbahasa inggeris aku pergi bukan cam boye.Dorang mesra tapi ok ok je la.Takde berlakon ngorat-ngorat)
kubigeligeli: x po la
kubigeligeli: itu hak induvidu
kubigeligeli: jd lain temapat
kubigeligeli: lain lak caranya
kubigeligeli: mungkin kawan ko tu(kawan aku tak biasa dengan admin yang mesra sangat..dia cam seram)
kubigeligeli: x dpt menerima hakikat mcm tu
kubigeligeli: jd kalo dia x mo join
kubigeligeli: ok la
kubigeligeli: itu hak dia:d
rradiome: haha
rradiome: pape je la..huhu
kubigeligeli: krn kita abg seorang yg open minded
kubigeligeli: kita akan dpt menerima sesuatu yg baru
rradiome: aku suka admin yg serius
kubigeligeli: jgn terperangkap dgn mender yg sama
kubigeligeli: kita kena brani
rradiome: haa cm skrg ko serius dgn aku
kubigeligeli: menerima sbrg kemungkinan:d
rradiome: yup

rradiome: aku pon try google nama aku
rradiome: nama aku kan radiome
rradiome: google
rradiome: de stesen radio nama aku(takde lak stesen radio tu saman aku ke pe.copycat ke.ye la aku guna nama dorang.Aku pun baru tau ni Radiome punya nama sama dengan nama sebuah stesen radio)

rradiome: aku pon de la buat bisnes
rradiome: pastu kwn baik aku tetiba nak buat bisnes mcm aku
rradiome: aku rilek je
rradiome: bg semangat kat dia
kubigeligeli: yer
rradiome: tp yg masalahnya
rradiome: kawan2 aku yg lain dan org2 lain
kubigeligeli: kita cuma, [perlu wat kita jd yg terbaik
kubigeligeli: musti org akan
rradiome: tekan dia
kubigeligeli: dtg pd kita
kubigeligeli: x perlu la kita menyalak2
rradiome: kata dia tiru aku
kubigeligeli: nanti org bosan
kubigeligeli: dan lari
kubigeligeli: hahaha
rradiome: betoi betoi
rradiome: haa aku suka cara ko ckp dgn aku time ym
rradiome: kt cbox tah pape je
rradiome: haha
kubigeligeli: sebab tu
kubigeligeli: aku x suka kt chat
rradiome: kat ym ko serius sikit
kubigeligeli: aku kat sana tu
kubigeligeli: berlakon
rradiome: hekeleh berlakon lak
kubigeligeli: aku nk meriahkan suasan
kubigeligeli: kalo aku serius
kubigeligeli: org akan bosan
kubigeligeli: aku berlakun jd hepi
rradiome: haha jd aku tpaksa la terima ko bperangai boya kat cbox?
rradiome: haha
rradiome: terpaksa aku
kubigeligeli: yer
kubigeligeli: krn
kubigeligeli: itu lakunan
kubigeligeli: kalo aku x jadik buaya
kubigeligeli: x hewpi lak
kubigeligeli: nganjd buaya
kubigeligeli: org leh bahan2 aku
kubigeligeli: gurau2 nk aku
rradiome: gf ko marah tak ko mcm ni?
kubigeligeli: kutuk2 aku
kubigeligeli: hanya org yg paham aku
kubigeligeli: yg akan kekal ngan aku
rradiome: ntah la
rradiome: kalo mak mentua ko msuk gomo chat sini
rradiome: huhu
rradiome: mampus ko
kubigeligeli: hahha
kubigeligeli: tp kan
rradiome: dia kate kesian anak aku
kubigeligeli: kalo ko nk kenal buaya 
kubigeligeli: ada tip
rradiome: cmna ?
kubigeligeli: buaya yg benar2 buaya
kubigeligeli: dia x akan menonjolkan diri dia buaya
kubigeligeli: krn bila dia menonjolkan dia buaya
kubigeligeli: mangsa2 takut nk rapat
kubigeligeli: :d

Yang tu je aku nak kongsi dengan korang..huhu..kira ok la tu.

Ye aku pilih O untuk GOMO.. haha.. klik GOMO

sila baca yang ni kalo nak tau lagi /tentang-pemilik-gomo-fm-encik-dj-kubi bukan part two